Ornamente deosebite, meşteşugite cu multă dăruire, simţ estetic şi atenţie la calitatea lor, numai bune pentru a transforma un brad, chiar şi artificial, în ceva aparte, unic pentru o zi deosebită. Sunt un mic spiriduş al moşului, din mâinile căruia răsar zi de zi lucruri frumoase şi aparte.
Vă invit să descoperiţi micile minunăţii. Mai multe despre mine aflaţi pe blogul http://artadar.blogspot.com

miercuri, 23 noiembrie 2016

Globuri din polistiren decorate cu şerveţele

...continuare a acestei postări http://ornamentebrad.blogspot.ro/2012/10/globuri-din-polistiren-decorate-cu.html

Luna noiembrie 2016 am decorat o serie de 12 globuri cu diametrul 7 cm.
Le-am acoperit cu strat gros de chit, astfel că au acum diametru de aprox. 7,5 cm. Nu sunt prea grele, că chitul de uşor.
La fiecare serie am decupat şi lipit motive din acelaşi şerveţel, dar am avut grijă ca globurile nu sunt identice. Doar cele cu ursuleţi sunt asemănătoare.
3 globuri cu brioşe - vandut nr. 1





2 globuri cu decoraţiuni  - vandut nr. 2




2 globuri cu ghirlandă împodobită  - vandut nr. 2






2 globuri cu îngeri muzicanţi  - vandut nr. 2






Doar un glob cu simboluri de sărbătoare pe care l-am pictat de probă cu auriu. 






şi 2 globuri cu câte 3 ursuleţi  - vandut nr. 2




Au fondul pictat cu acrilic auriu şi sunt lăcuite. Au de asemenea agăţători speciale pt. polistiren şi o aşă aurie rezistentă.
Toate sunt disponibile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu