Ornamente deosebite, meşteşugite cu multă dăruire, simţ estetic şi atenţie la calitatea lor, numai bune pentru a transforma un brad, chiar şi artificial, în ceva aparte, unic pentru o zi deosebită. Sunt un mic spiriduş al moşului, din mâinile căruia răsar zi de zi lucruri frumoase şi aparte.
Vă invit să descoperiţi micile minunăţii. Mai multe despre mine aflaţi pe blogul http://artadar.blogspot.com

miercuri, 9 noiembrie 2016

Globuri din plastic decorate cu şerveţele

  Acum vreo 3 ani am cumpărat dintr-un supermarket aceste globuri urâţele, rămase pe raft după sărbătorile de iarnă. Le-am pus în şifonier şi am uitat de ele până luna aceasta.
   
Le-am îndepărtat stratul argintiu neted, formând o suprafaţă aspră, pentru a adera mai bine chitul
Cu ajutorul buretelui rotund le-am aplicat 2 straturi de chit pentru formarea unei suprafeţe reliefate, plus un strat de grund perfect alb pentru a da luminozitate şerveţelului lipit.
  Pe toate cele 6 globuri lipesc motive decupate din acelaşi şerveţel, dar încerc să le fac cât mai diferite.
  După uscarea stratului de adeziv aplicat peste motivele lipite am pictat sforile în auriu şi fondul. Căpăcelele le-am pregătit asemeni globurilor şi pictat în acrilic roşu. Le-am lăcuit cu lac pe bază de apă rezistent şi inodor.
Acum pot să le aşez în bradul de Crăciun :) 




 Acestea le păstrez eu, dar dacă aveţi globuri din plastic banale de serie industrială şi doriţi să împodobiţi bradul cu globuri deosebite, precum acestea de serie limitată, mi le puteţi trimite să le transform, sau vă cumpăraţi materiale pt. tehnica decoupage şi le lucraţi dv. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu